söndag, september 05, 2010

Nu mår jag lite bättre så kanske bara var enorm sömnbrist som resulterade i huvudvärken och att jag sov hela förmiddagen. Efter en stund ute där jag insåg att det är nära att vi får tillbaka vår tomt och vårat liv så piggnade jag till. Jag sopade av lite ute o röjde undan lite så det inte ser ut som ett skithål överallt... Trött är jag fortfarande så när Jamie slog sig så drog jag med pojkarna in igen. Satte på Rorri racerbil och så satt pojkarna som klistrade :)
Jag har plockat lite inne men mest tagit det lugnt, vill gärna vara pigg imorgon då Pelle ska opereras o så. Blir nog några vändor fram o tillbaka till Uddevalla, ett jävla rännande men så kan det bli ibland... Är ju inte varje dag älsklingen opereras...

~ | ~

Alltså fan vad jag är trött på att dumförklaras, hånas o bli retad... Nu vill jag ha en lång paus! Måste man hela tiden var en mansgris och vara otrevlig? Nä det är inte Pelle.
Den här veckan har verkligen sugit stenhårt!

Inga kommentarer: