söndag, oktober 16, 2011

Ladda batterier

Söndagen har vi spenderat i stillhet här hemma, vi har myst, lekt o myst lite mer :) Jag har dessutom fått sovmorgon o Pelle o jag hade mysmiddag när barnen lagt sig så känner att batterierna är lite laddade. Mycket o se fram emot i veckan också så kommer nog gå fort o ladda batterierna lite mer :)
Imorgon går Jamie sin första långa skoldag, till tre tror jag, måste nog kolla upp det imorn bitti :P Så jag o Alex vi hinner gå på lekgrupp, gå förbi affären och hem o vila innan Jamie ska plockas upp. Sen har halva dagen gått o jag o Pelle har gjort upp ett nytt schema så han kommer vara hemma till kl 18. Han kommer gå tidigare på morgonen för o kunna komma hem tidigare, hoppas han kan upprätthålla det också :)
Sen så är det Alex födelsedag på onsdag o då blir de lite kalas på Biancas med vännerna här på kvällen. Och på dagen tänkte vi spana in ett lekland, se om de e nåt o ha :D
Och på torsdagkväll så kommer mamma o Lasse!!! Så helgen ska jag umgås med dem o ladda mina batterier. Längtar!!

Inga kommentarer: