måndag, oktober 10, 2011

Idag så ringde dem tillbaka från Guch och läkaren i Sverige hade samma åsikt som dem här nere, så nu har jag bokat biljett till den 12 nov. Alla andra direktflyg var slutsålda så var ren tur vi fick biljetter då! En vecka senare än läkarna hade önskat men samtidigt flera veckor tidigare än jag själv hade önskat... jaja nu blir de som de blir.

Alex är fortfarande inte helt hundra frisk märker jag. Vi var på playgroupen idag men han surade bara och ville gå hem så vi gick hem o såg på film en timma innan vi fick hämta Jamie. Sen satt han halvsovande i vagnen tills vi va hemma igen o då la han sig o sov i 3 timmar!! Fortfarande efter detta är han gnällig o helt blå under ögonen... Men nu börjar snoret rinna till så är kanske därför...
Vi pratade om att jag varit orolig för att Alex är så trött häromdan o då säger Jamie "Han kanske också är gravid". Sötapan har väl hört mig ett antal gånger då jag skyllt min trötthet på att jag är gravid :)

Inga kommentarer: