måndag, oktober 24, 2011

Besök

Ja så har vi haft besök från torsdagkväll till idag på morgonen. Det är så kul med besök men de är alltid lika skönt när dem åker hem o man får lite privatliv igen.
Men vi har haft några bra dagar fastän regnet hängt i luften. På fredagen gjorde vi stan o Alex sov 3h i vagnen! Galet mkt, han är så trött hela tiden att jag är orolig för min lilla gosse. Blir o ringa bvc när vi kommer hem så dem kan kolla hans blodvärden lite, känns som han saknar nån viktig vitamin... Ingen idé o dra igång nån karusell här nu när vi snart far till Sverige.
Iaf, Lördagen så blev det lite mer på stan men sen så tog vi oss till Europa point, jag o barnen åkte buss o dem andra promenerade. Tog taxi tillbaka hem sen så dem fick sen nästan hela Gib.
Igår söndag blev det klippstudio på balkongen o mamma klippte mig o Lasse, så nu har jag ny frisyr! O sen så gick vi o kollade båtarna lite o mamma o Lasse tog en extra promenad för o spana in flygplatsen som ligger så väldigt fascinerande här i Gib :)
Kommer lite bilder från mammas kamera, orkar inte skriva mer om helgen...













Inga kommentarer: