söndag, oktober 09, 2011

Familjedag!

Idag har vi haft familjemys på hög nivå :) Först frukost/lunch på fresco o sedan mot kings bastion, även kallad spelhallen. Cool byggnad som har både bowling, arkadspel, ishall och bio i ett :) Lägg dessutom till att det är ett gammalt fort eller nåt som har byggts om så blir de ännu coolare. Vi började iaf med bowling, eller Pelle o barnen bowlade och jag fotade lite. Anser inte att bowling är så lämplig för mig just nu... När barnen tröttnat efter en omgång bowling så blev det lite arkadspel innan vi gick till ishallen. Sen turades killarna om o åka med Pelle då även denna aktivitet inte riktigt passade mitt tillstånd. Medan Pelle o Alex fortfarande åkte skridskor så gick jag o Jamie o köpte biobiljetter till smurfarna som tydligen var den filmen som gick i helgen o inte cars 2... Well spelade ingen roll då vi ville se bägge :) Det var en bra film som både jag o Jamie uppskattade och det är så sjukt mkt billigare med bio här, 90kr för oss båda! Rekommenderar denna film för er som vill gå på bio med er 4+ åringar, fast kan tänka mig att den är lite sämre dubbad till svenska då man kände igen endel skådisar.
Efter bion gick jag o Jamie en vända till lekplatsen o sen till mcdonalds för o köpa med oss middag hem. Så en härlig dag i barnens ära som jag tror vi alla uppskattade!












Inga kommentarer: