fredag, mars 15, 2013

Sunny friday

Jag älskar solen, den öppnar upp så mycket nya dörrar, det är precis lagom tjocktröjevarmt nu och vi spenderar stora delarna av dagarna ute, det är ljuvligt!
idag ahr jag också fått köra endel bil, dock helt ofrivilligt. Pelle skulle ta bilen imorse för att göra ett par ärenden innan jobbet men det resulterade i att han inte hittade någon gratisparkering trots flera cirkulerande runt Gib, så det som skulle göra att det gick snabbare imorse gjorde att det tog längre tid, ironi... Nå eftersom den fick stå på betalparkering så fick jag checka ut den och försöka att hitta ny gratisparkering, men hittade bara utanför affären där man bara får stå 3 timmar så när Jamie skulle hämtas fick jag ta bilen igen... Ställde den i parkeringsgarage i närheten av skolan och när vi åkte hem efter kl fem hittade jag äntligen en parkering i närheten av hemma.
Emellan all bilkörning har jag spenderat i lekparker med Daniela, Ida,Trine, Anne och Debbie + barn, dock inte alla samtidigt :) Riktigt trevligt!

Nu är Pelle iväg på grabbkväll, barnen sover och jag kör fredagsmys med serier och godis :)

Två snygga killar på väg till skolan

Ute på promenad Luciana, Alex och Mollie



 Klätterapa

Mollie sover i vagnen, inte vanligt

Luciana kör tåg

Mollie leker med ett par tjejer i parken

Inga kommentarer: