söndag, mars 10, 2013

Söndag

Idag är det söndag och vi ska iväg på kalas, jag har börjat morgonen genom att städa ur dubbelvagnen som jag försöker sälja och se på serier. Ingen speciell morgon alltså, men barnen har lekt bra ihop alla tre större delen av tiden utan att bråka!
Imorgon är det commonwealthsday, vet inte vad det är men det är en röd dag så grabbarna är lediga ifrån skolan. Pelle ska jobba in dagen för att få ta ut vid ett senare tillfälle så jag och barnen får roa oss själva. Blir nog inget märkvärdigt då allt här lär vara stängt, så högst troligen lekparkshäng om inte det utlovade regnet kommer.

Längtar jättemycket efter att få åka hem nu, konstigt det där, hade ingen hemlängtan innan jag bokade in att jag skulle åka :)

Nå jag har inget vettigt att komma med egentligen så jag ska gå och sätta på en tvättmaskin och tvätta mig lite istället :)

Inga kommentarer: