onsdag, mars 13, 2013

Last couple of days

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Anledningen är att jag mår ganska dåligt psykiskt och har lite svårt för att skriva alls just nu, jag är väldigt orolig inför mitt besök i Sverige och då speciellt för mitt besök hos läkaren. och sedan är det lite annat som ligger och spökar också...

Nå i Måndags var det bank holiday så alla barnen var hemma men Pelle jobbade. Så det blev häng i parken med Daniela och Luciana, tills det började regna då gick vi hit.
Igår kan det inte ha hänt så mycket spännande för jag minns inte, Mollie har inte sovit så bra så jag var nog en zombie.
Idag har Mollie varit ordentligt gnällig, förkyld och ett väldigt kraftigt blöjexem på stackaren. Ttrots det blev det skolhämtningar och fotboll. Det var härligt på fotbollen idag för solen sken och båda killarna fick vara med och spela i den yngre gruppen så båda var väldigt nöjda :) Dem ska fortsätta där båda två blev det bestämt, så nu går även Alex i fotboll!



På lekplatsen i måndags

Jamie kör sin scooter

Alex och Mollie åker rutschkana

Alex med sin scooter

Storebror hjälper lillasyster

Luciana och Daniela

Alex idag när jag hämtade från skola

Väntar på pappa

Klätterapa

Söta

Lunch med pappa

Casemates square

Mollan

Testar mammas brillor

Nlie, windy city of Gibraltar

testar mammas brillor

Leker lite på lekplatsen innan fotbollen

Mollie och Oliver leker vid fotbollen
Uppvärmning

Jamie gör Mål!



Inga kommentarer: