måndag, mars 18, 2013

Måndag hela dagen

Måndagen är här och solen har återvänt till Gibraltar, dock är både Pelle och Mollie rätt så hängiga så vi har inte tagit vara på dagen precis. Pelle jobbar hemifrån för att kunna vila när det behövs och för att inte smitta andra och Mollie hon har sovit större delen av förmiddagen. Själv har jag redan hunnit med två vändor till skolan idag och mitt knä värker som f-n... Det här med ett väderknä som jag trodde på innan har jag helt fått kasta ut genom fönstret, det värker helt klart bara random. Jag vet inte vad jag gjorde igår för att framkalla denna värk men idag är iaf varje steg en plåga... Så jag har under mina timmar hemma bara latat mig och därför börjar mitt dåliga samvete pocka på mig. Det finns ju alltid något o göra i ett hushåll med 4 bortskämda varelser...

Inga kommentarer: