söndag, mars 03, 2013

Regnig Söndag

Lördagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, dels pga sura miner i familjen och dels pga vädret. Men frampå eftermiddagen kom vi oss iväg med bilen, vi togg sikte på Tarifa och stränderna där och tja det var där vi också hamnade. Men det blåste närapå storm så vi blev inte så långvariga. Men vi spelade lite boll på stranden, försökte gräva lite men fick bara sanden i ansiktet och så tog jag lite kort... Det var rätt mysigt trots att Mollie och Alex höll på att blåsa bort. Vi fikade i bilen innan vi åkte hemåt igen, stannade i Algeciras på vägen hem och köpte en födelsedagspresent och så blev det ett par vårskor till Mollie. Sista stoppet innan vi åkte hem blev på Jamies favoritrestaurang i La Linea där vi åt god mat :)

Idag har varit en hemmadag då det regnar ute, jag har lyckats damma, dammsuga och skura, spela tv-spel med barnen, tvätta en tvättmaskin, fixa lunch och bada barnen. Vad jag däremot inte lyckats få gjort är o duscha, Pelle har jobbat idag så det har inte funnits möjlighet så jag känner mig äckligast i världen! Så efter kvällsmaten är det jag som hoppar i duschen.

Nu ska ni få lite fina bilder! Klicka på bilderna för större bild.


Nya vrålåket, Kia Joice, ful som stryk

Bilen, rymlig och bra

Utsikt över spanska kullar och Afrika i horisonten

Älsklingen

På en blåsig strand utanför Tarifa

Vacker trots oväder

Mollan

Alla tre

Jamie och Mollie

Busan

Pappa och Mollie

Fotboll på blåsig strand

Alex

Lång fin strand

Mamma och Mollie, oj så det blåste!

Jamie hjärtat

Strandlek

Kontrast på olika redigeringar

Extrem redigering, but i like it

Fika i bilen

Alex föredrog och fika inne i bilen



Inga kommentarer: