måndag, mars 18, 2013

Lägenhetspladder

Jamie är iväg på scouterna, Pelle och Alex har lite lugn kvalitetstid och Mollie har somnat på madrassen bredvid mig så jag sitter här och letar efter lägenheter. Och jag har hittat en som jag verkligen gillar i precis det huset som vi vill flytta till. Anmälde intresse direkt och förhoppningsvis hör dem av sig imorgon så vi kan få kolla på den. Vi har även anmält intresse på 2 andra lägenheter så förhoppningsvis kan vi hitta något bra både storleksmässigt, prismässigt och områdesmässigt. Det huset jag hoppas på ligger egentligen inte alls i ett bra område och har utsikt över kyrkogården och ligger nära flygplatsen men det ligger också nära skolan vilket är det jag är ute efter. Det ligger nära gränsen och det är inte längre in till stan än vi har härifrån. Sen är det hyfsat nybyggt och fräscht, dvs förhoppningsvis inget mögel eller saker som går sönder hela tiden.  Och fördelen med att den ligger nära flygplats och kyrkogården är att det drar ner hyrorna, för annars är det svindyrt att hyra 4:or här nere. Eller alla lägenheter är svindyra, men blir ju inte billigare ju större dem blir precis...

Lite bilder från Idag!


När jag grejar i köket får Mollie också göra det, här tömmer hon besticklådan

Visst är hon duktigt, det tycker iaf hon själv och klappar händerna :)

Hämtade Jamie o hann med lite parkhäng
Mollan

Jamie i hissen
Lagar mat med mamma...


Inga kommentarer: