måndag, mars 25, 2013

Liten update från Swe

Jo jag njuter av familjen här hemma i Sverige. Umgåtts med både mamma, Lasse och Pappa och Yvonne. Jag har även varit effektiv och hyrt ut vårt hus, gjort ärenden på banken o andra ställen och så träffade jag Anna en stund igår.

Det är strålande sol och jag sitter ute på trappan och väntar på att Mollie ska vakna så vi kan åka till min mormor. Mollie somnar alltid i denna vagn så får nog börja använda den mer... Nu har hon sovit i 2 timmar så tycker hon borde vakna strax.

Imorgon är det dem fruktade besöken på sjukhusen, jodå första magnetröntgen på Sahlgrenska och sedan arbetsbelastning på hjärtat och dem vanliga undersökningarna på östra sjukhuset. Inget jag ser fram emot som ni kanske förstår men ska bli skönt o få en uppdatering. Håll alla tummar ni har för att jag slipper ny operation några år till!!











Inga kommentarer: