söndag, mars 10, 2013

A major Jinx

Jag vågar knappt säga det men det känns som att allt börjar lösa sig. :)
Vi har troligen en hyresgäst från slutet på mars! Allt ser bra ut och vi har försäkrat oss flera gånger om den här gången för att inget ska gå fel med denna hyresgäst. Ni anar inte hur tungt det här har vägt, både ekonomiskt men också psykiskt så det är en stor sten som lättade!
En annan bra sak är att jag idag la ut vår dubbelvagn till försäljning och jag har 2 tjejer som är jätteintresserade. La även in Mollies gåstol och babysitter och har fått napp på gåstolen också. Känns gott att få in lite extra pengar och få undan saker som ändå står oanvända!
Sen är vi alla helt friska om man bortser jacket Mollie fick över ögat idag som resulterade i en onödig tur till sjukhuset, men iaf, inte ens några förkylningar i hemmet för tillfället.
Och det går bra för barnen i skolan och för mannen på jobbet vilket gör mig stolt och glad!
Bara en ny lägenhet här i Gib och lite mer stabilitet bland vännerna och allt skulle vara toppen. Men känner mig flera kilo lättare idag, hoppas nu allt går som vi vill, vi behöver lite medvind!


Inga kommentarer: