måndag, mars 04, 2013

Måndag

Vi har bestämt oss för att se oss om efter en ny lägenhet, det är inte bra för oss att bo i en lägenhet där det växer mögel på väggarna. Det är Mollies sjukhusvistelse ett bevis på... Synd bara att det ska vara så dyrt och flytta, speciellt här nere när man måste punga upp med en extra månadshyra i deposit, dock får det ju såklart vara värt det. Vi får se om vi kan hitta nån bra lägenhet, vi har iaf en vi vill kolla på!

Sen fick jag kallelse till min läkare i Göteborg den 26:e så nu sitter jag och kollar på flygbiljetter. Ett besök som varit planerat sen i höstast, jag har bara inte vetat riktigt när. Jag hade lovat och ringa när jag visste när jag ändå skulle till Sverige men så vart det ju inget inplanerat besök till Sverige i vår eftersom både M & L och Pelles päron kommer hit. Så det här blev ju bra! På detta sätt kan jag flyga ner, träffa familj o vänner några dagar och sedan flyga tillsammans med M & L när dem flyger hit! Ska bli superkul o få komma hem en vända iaf, även fast det bara blir jag och Mollie. Nu ska det bara dubbelkollas så Pelle får hjälp med grabbarna dem dagarna så jag kan boka biljetterna.

Nu har jag kört detta blogginlägg i typ tre timmar så vi ses när inspirationen är tillbaka... Ciao!


Inga kommentarer: