tisdag, mars 19, 2013

Produktiv eftermiddag

Precis när vi nästan var hemma började regnet ösa ned, bra timing! Alex och jag (och Mollie ofc) spenderade dem 3 timmarna mellan att jag hämtade honom tills dess att Jamie skulle hämtas ute på stan. Vi var med Pelle och försäkrade bilen, sen gick vi och köpte några presenter då Jamie ska på kalas och jag på babyshower och så fick Alex sig ett par tuffa skor, lila såklart! Sen åt vi lunch på BK och hängde lite i lekparken, perfekt eftermiddag. Sen vi kom hem så har vi haft en rörmokare här som lagat vår dusch då den gick sönder häromdan när jag duschade... Jag har också gjort i ordningen en kalops som står och puttrar på spisen. Känner mig sådär lagom nöjd med mig själv efter att ha fått fixat allt detta :)


Eftermiddagen i bilder















Inga kommentarer: