lördag, september 15, 2012

Saturday

Igår hade jag en social dag då jag hann trycka in Anne på morgonen, Nina mitt på dagen och Trine på eftermiddagen innan myskväll med familjen.
Idag kör jag på städdag, iaf början av dagen då vi ska på Julie och Fredriks Hejdå-middag senare. Har nu fått dammsugit, skurat, plockat i ordning och diskat. Strax blir det handling, Pelle ska bara bli klar i duschen. Så känner mig rätt tillfreds och imorgon kan jag troligen slappna av och umgås med familjen, fast man vet aldrig, här blir ju stökigt på en kvart så jag kanske får börja om imorgon igen ;) Nåja, vi får se!

Pratade ju med Anne igår och hon fixade så Jamie får börja i fotbollslaget som hennes yngsta son är med i. Så nästa vecka börjar Jamie i både fotboll och Scouterna! Min lilla kille börjar verkligen bli stor! Tänka sig att han om bara några månader fyller 6 år :O En annan galen tanke är att Alex fyller 4 om en månad, köpte faktiskt 2 presenter till honom igår, begagnade men han lär inte bry sig, på detta sättet kan han få fler saker ist!

Klicka på bilderna för större bild
Från balkongen

På balkongen på national day

Sea viwe

Natinal day, balongsläpp och fyverkerier

Alex

Mollie

Tv-hörnan i vardagsrummet

Bebihörnet i vardagrummet

Matplats och kök och det i vardagsrummet

Vårt sovrum

Balkong från sovrummet

Mollies hörn

Mollie i klänning jag hade som liten :D

1 kommentar:

Sandra sa...

Jättefint har ni fått det!!!