söndag, september 30, 2012

Inte som andra lördagar

Hej hej hallå dagboken ;)
Idag har vi inte haft en vanlig lördag, dels pga att Mollie tog sovmorgon till 7.30 och dels för att Pelle spenderat hela dagen på ett affärsmöte. Barnen och jag har varit till affären och köpt lördagsgodis och sedan ätit lunch på McDonalds där barnen fick lekt av sig. Regnet har hängt i luften hela dan men bara duggat lite då och då, men det har inte varit nåt inbjudande utomhusväder så vi spenderade resten av dagen hemma. Kanske inte den roligaste lördagen jag varit med om... Men när Pelle kom hem vid sex hade han med sig en bukett blommor till mig <3 barnen="barnen" dem="dem" film="film" g="g" gick="gick" godis="godis" h="h" ha="ha" han="han" k="k" lagade="lagade" lagt="lagt" levande="levande" ljus.="ljus." med="med" middag="middag" morrisons.="morrisons." mtmat="mtmat" n="n" och="och" oss="oss" p="p" pte="pte" r="r" s="s" sedan="sedan" sen="sen" sig="sig" som="som" t="t" till="till" tt="tt" vi="vi" ville="ville">
Imorgon ska vi träffa mina mammavänner med familjer vid spelhallen för lite bowling och andra spel :) ska bli kul och ses alla ihop, vi kommer bli några stycken... :) hoppas männen kommer överens då alla vi tjejer trivs bra ihop!

Frukostbus
Frukost framför tv:n - okontaktbar kille
Mollan redo för äventyr
Alex
Fina blommor från Pelle
Moi
Gos
Inte igen mamma!
Ahh detta är så tråkigt så ja äter mina tår
Okej en bild då!

Inga kommentarer: