söndag, september 30, 2012

Bowling

Har haft en väldigt fin dag som påbörjades med sovmorgon, inget jag direkt gråter över :) Känns som jag hade lite sömn att ta igen dessutom då Mollie har påbörjat en dålig vana med o va vaken på nätterna, men inatt sov hon faktiskt hela natten!
Nå annars har vi varit till kings bastion och bowlat med gänget, killarna körde för sig och tjejerna för sig. Jag vann bland tjejerna och Pelle kom två av killarna så en ganska stark insatts av familjen Wolf idag :) efter bowlingen blev det lite snacks och skitsnack innan vi fick gå hem pga en otroligt gnällig Alex.

Nu ska jag gå och vika lite tvätt innan sovdag.
Dagens middag - pasta och lövbiffröra
Fröken Mollies handavtryck efter att ha ätit pommes
Nu står jag mot allt och går gärna med stöd
Delar av bowlinggänget
Läxsläsning
Skrivövning inför sitt första rättstavningsprov på fredag!

Inga kommentarer: