söndag, september 23, 2012

Dags igen...

Idag var det Jamies tur att spy, det här verkar aldrig ta slut... Så imorgon blir det doktorn med "vattkoppsbarnen" och hemma i karantän med spypojken... Nu måste vi få ordning på detta!! Jag orkar inte vara isolerad hemma mer. Vi tror inte på vattkoppor, nu är gissningen myggbett, för några har bleknat bort av dem han först fick utan att vätskefyllas, spricka o torka ut... Men vi vill hitta en läkare som faktiskt kan undersöka det. Mollie har även hon utslag så jag vill veta om detta är vattkoppor annars blir det ju ytterligare en vecka i karantän för oss och jag VILL INTE!

Förmiddagen här har varit lugn, jag har haft sovmorgon och sedan varit en vända till Morrisons. Och så skulle jag träffa en tjej ja skulle köpa en sak av men hon kom inte. Dock hann jag med o ringa min mormor och min pappa medan jag väntade, saknar dem massor! Bara 3½ vecka kvar tills pappa kommer hit!!

Resten av dagen verkar det blir bilsport på tv så jag ska nog föröka få städat lite, dammsuga behövs alltid och vårt sovrum är hyfsat stökigt då där är massa tvätt som inte tagits hand om, kläder som ska skänkas och saker som ännu inte kunnat packa upp... Jag klarar inte av o sitta sysslolös en dag till :D

En klart lila blomma som min älskling köpte till mig igår, han känner mig!

Inga kommentarer: