torsdag, september 20, 2012

Power walk

Ikväll har jag varit ute på power walk med Trine, ett bra sätt o göra av med frustration eftersom man får både motion och skitsnack :) Så det var väldigt skönt, tack vännen!

Efteråt blev det en vända på morrisons och då hittade jag ytterligare en födelsedagspresent till Alex, en månad kvar och jag har redan köpt 4 stycken. Kommer nog bara bli en eller två till, beroende på vad jag hittar. Har fyndat billiga saker så har inte lagt några stora summor på honom, men det skiter ju han i, han kommer bli supernöjd ändå!

Innan jag gick ut ikväll så la Alex ytterligare en pizza, tvättmaskinen har fått jobba ikväll... Men nu har vi fått i honom lite vätskeersättning och han sover gott. Är väl bara en tidsfråga innan Jamie o Mollie spyr dem också...
Svärmor tror förresten visst på vattkoppor och hon är sjuksköterska så det kanske är det iaf, vad vet jag... Alex har ingen direkt tur för tillfället :( Tja inte jag heller förresten, för jag får ju ta hand om honom och det är inte heller så skoj...






Inga kommentarer: