onsdag, september 05, 2012

Lägenhetstitt

Jaha så det var ju dumt att vi kollade på denna lägenheten idag för det ställde ju till det ordentligt för oss i beslutet... Vi var helt övertygade om trean igår men idag är jag inte lika säker. Den här var så mycket trevligare, mer som ett hem. Två stora rymliga sovrum så det kommer inte vara ett problem att ha vårt sovrum som både kontor och Mollies rum och grabbarnas rum skulle ha gott om plats för lek. Ett fräscht badrum och fint kök. Största nackdelen var att det inte fanns nån diskmaskin... men man överlever ju utan. Möblerna var inte jättekul i vardagsrummet heller men som Pelle sa så är inte dem möbler vi har här idag så jäkla snygga heller, man vänjer sig ju... Och allt går o lösa med ett par filtar och kuddar ;) Ja hörrni, jag lutar åt denna lägenhet och eftersom den står tom idag så kan vi nog pruta ner priset endel. Men vi får se vad Pelle har o säga.

Igår kväll vägrade fröken Mollie o sova, kl elva när jag gick o la mig somnade hon... egentid, vad är det?! Sova överlag verkar inte vara hennes grej för tillfället...

Idag i skolan hade det inte gått riktigt lika bra för Alex, han ville inte vara med på aktiviteterna och hade suttit och surat i ett hörn. Antar att han inte helt hundra förstod vad han skulle leka och blev blyg, jag kan så sätta mig in i hans situation. Men han var inga problem o lämna imorse iaf och han är inte orolig över att gå tillbaka imorgon. Han har lovat mig att försöka vara med o leka imorgon :)

I eftermiddag ska jag klippa mig, har velat klippa mig kort nu i ett år så tror jag ska ta steget... Alla andra äger nej men JAG VILL, och det är ju mitt hår! Bilden här under visar den typen av frisyr jag är sugen på, ja inte det blåa håret då...



Sova är larvigt, man kan ju missa något!
Löjligt glad över att finna dessa på morrisons

Inga kommentarer: