onsdag, september 19, 2012

Bättre?!

Idag är energin tillbaka i mig och jag har spenderat morgonen och förmiddagen till att röja och städa upp förfallet från igår. Har även dammsugit, tvättat, diskat, bäddat rent i sängarna och duschat. Duktig jag är va?!

Fixade lunch och klarade av o äta ungefär halva innan jag blev extremt illamående och fick ont i magen :( Har inte varit till toaletten eller spytt idag men jag undrar varför magen reagerar så?! trodde jag var bra nu... Jag har inga bra morgonvanor så jag har inte ätit någon frukost innan, bara druckit... Så därför reagerade magen först nu...

Idag är det dags för Jamies första fotbollsträning, jag hade tänkt gå med honom men fortätter magen såhär så får nog Pelle göra det. Ska iaf bli spännande för Jamie! Han börjar bli så stor våran kille, skola, scouter och fotboll!! Tiden går lite för fort.

Nu låter det som prinsessan vaknar så får nog gå o krama lite på henne :)

Gick igenom Alex väska idag o hittade denna - Stolt mamma!
Sömntuta
Jag undrar lite vad hon gjort i ansiktet...
Dagens skitunge ;)

Inga kommentarer: