fredag, september 07, 2012

Har lite lätt ångest, Alex vart jätteledsen när jag lämnade honom i skolan idag, han skrek, grät och försökte ta sig loss från fröken som desperat försökte distrahera honom. Jag vill bara gå till skolan och hämta honom, lilla prinsen! Men jag vet att det kan vara så här i en period innan han kommer in i det, bara väldigt jobbigt... Men nu blir det helg och annat att tänka på, det är dessutom röd dag pga nationaldagen på måndag så 3 dagars helg.
Vi försöker lägga upp flytten, pratade precis med en vän som kommer hjälpa oss och köra några vändor med sin bil, kommer ju underlätta en hel del! Vi packade ner mycket igår, går snabbare än vi trott men det blir endel saker... ska fortsätta packa när jag hämtat killarna från skolan så vi blir klara :) Blir nog den snabbaste flytt vi gjort, känns helt galet, men det går ju o genomföra, och hyran blir mkt billigare! Jag kanske kanske är lite i chocktillstånd...

Inga kommentarer: