tisdag, september 25, 2012

Åh, vardag välkommen tillbaka!!

 Härlig dag har jag haft - ute!!! Först med Trine på stan, plockade upp kläderna jag köpt till Mollie och så hämtade jag Alex i skolan. Mötte upp Pelle och Jocke för lite lunch. Efter lunch sprang jag på Daniela och Trine, Trine skulle gå men hängde en stund med Daniela. Sen kom Ida och Najade så jag hängde med dem och fikade innan jag plockade upp Jamie i skolan. Blev lite lekparkshäng där jag pratatde med en bekant, vet inte ens hennes namn men hennes söner går i samma skolan som mina. Vi brukar prata på lekplatsen ibland :) Sen tog vi bussen hemåt, gick på morrisons och sedan hem. Sen var det liksom dax för middag och läggdax så dagen har bara rullat förbi. Himla skönt efter en veckas tristess här hemma :D


En vanlig dag i Gib, apor i trädet... ingen perfekt bild men om ni anstränger kanske ni kan se den
Mollan
Alex med kronan han gjort i skolan idag
Me & Jamie
Well helloooo!
Jamie :P

Inga kommentarer: