torsdag, oktober 28, 2010

växlande humör

Mitt humör har gått lite upp ner idag...

Jamie är sjuk så han är hemma med mig. När alvedonen väl hjälpte så var han på gott humör så jag pillade lite med honom, fixade en leksak, målade hans naglar och så hjälpte han mig o städa.
Sen började jag möblera om och var på väldigt bra humör, tills Pelle ringde o berättade att han inte fick jobbet i Uddevalla. Precis som jag hela tiden har trott så vill dem ha honom men inte på det jobbet. Dem kanske har jobb till honom nästa år... Verkar vara den samma visan som ett annat bolag hade. SÅ nästa år kanske Pelle har 2 jobb?!
Well även om jag har trott just detta så har man ju hoppats och när hoppet dog så kom ju dem ekonomiska frågorna springande igen... Så humöret sjönk rätt kraftigt.
Men nu har vi pratat om det, jag har klagat en del hos Sandra o så så nu känns det lite bättre.
Nu är det färdigmöblerat i Hallen och jag vart nöjd till slut :) Borde dammsuga av här nere innan jag ska hämta Alex men är lite trötter... får se om jag orkar ta tag i det...

Inga kommentarer: