onsdag, oktober 13, 2010

Onsdag i Henån

Igår blev vi färdiga med uteplatsen! Iaf grunden, jag har en tanke med dem kvarvarande stenarna som vi inte behövde till grunden. Man kanske kan lägga dem snyggt på sidorna o så bygga typ piedestaler i hörnen som man kan ha blommor på. Men vi får se om det blir bra, bara till o fortsätta kämpa med skiten iaf... Skönt att det viktigaste är klart iaf :) Nu ska vi fokusera på att få undan stenarna och sedan få ut jord. Vi får se hur långt vi hinner innan vi åker iväg igen...

Idag har jag o ungarna varit hos min mormor. Dem älskar o åka dit och jag också :) Det var väldigt trevligt men när vi skulle äta så blev Alex hysterisk o bara skrek o skrek... Till slut fick jag lägga mig med honom o sjunga tills han sov som en stock.
Innan vi åkte dit så handlade vi åt mormor, hon är ju 91år och orkar inte handla själv och jag hjälper så gärna till när vi ändå ska dit. Annars hjälper min morbror henne o handla då även han bor i Henån så det är inte så att hon inte får hjälp...
Vi åkte hem i tid så barnen fick umgås någon timme med sin pappa innan dem skulle sova. På det hela en bra dag :)

Nu ska jag o älsklingen se på tv o mysa :)
Imorgon väntar sjukgymnastik och på kvällen vattengympa. Däremellan blir det nog jobbsök, tvätt och trädgård som gäller.

Inga kommentarer: