måndag, oktober 04, 2010

3e dagen idag som Alex inte sover på dagen och det går bra. Jag tror det funkar det här med att sova på natten också, inatt vaknade han första gången kl 5 och det kan man ju leva med! Men kan ju vara en tillfällighet det också, antar att det bara är o vänta o se... Men man kan ju hålla tummarna! Vi kommer fortsätta med denna plan ett tag till och förhoppningsvis kan han växa ifrån o äta alls på natten. *drömmer mig bort*.

Idag har jag varit duktig på o träna, var på sjukgymnastik i förmiddags och sedan vattengympa nu ikväll. Mitt knä orkade inte med slutet på vattengympan, då sa det tack för idag så jag fick göra armövningar ist...
Jag har även hunnit med 2 maskiner tvätt och dammande och dammsugande av nedervåningen. Jag har dessutom hunnit få ett jobb. Så känner mig väl rätt nöjd med dagen.
Imorgon vill jag helst inte göra något alls, bara umgås med familjen när barnen kommer hem. Men jag måste till arbetsförmedlingen imorgon förmiddag. Måste erkänna att det ska bli rätt kul o visa att jag lyckats få 2 vikariat på den 1½ vecka jag räknats som arbetslös...

Jinx på det här med Alex, han vaknade precis, men efter minuters klappande så somnade han om i sin säng. Victory!

Inga kommentarer: