tisdag, oktober 05, 2010

Topp

Idag känner jag mig på topp!
Kom just hem från ett möte på arbetsförmedlingen, min handledare är guld, vi bara klickar :) Sen så antar jag att jag imponerar lite då jag varit officiellt arbetslös i 1½ vecka o redan har provjobb och timvikariat. Hon hade dessutom ett jobb som hon skulle rekommendera mig till. Jobb som stöd för handikappade, både fysiskt och psykiskt. Tycker jag låter roligt så nu kan man hålla tummarna för det med :) Känner mig allmänt positiv efter besöket så det känns kul!

I övrigt rullar livet på. Idag har jag inga direkta planer vilket känns skönt, det är fint väder så funderar på en sväng till stranden när jag hämtat barnen för att hitta på något :)

Imorgon är barnen hemma hela dagen och vi har inte bokat något alls, tänkte baka lite bröd iaf. I övrigt är dagen obokad. Brukar alltid dyka upp något, om inte annat har vi en trädgård att fixa i...

Nu ska jag plocka lite här hemma innan jag ska hämta killarna. Vi hörs!

Inga kommentarer: