måndag, oktober 25, 2010

imorgon är en annan dag

Kanske inte var dagens smartaste drag att gå på vattengympa när knät redan värkte, men det dåliga samvetet pockade på så det blev att jag åkte iaf. Inte kan jag låta det jävla knät bestämma över mitt liv! Det stör tillräckligt som det är ändå.

Under förmiddagen då barnen var hos Helen så sökte jag ett par jobb och tog det lugnt. Det blev ingen möblering för Pelle tycker det är för jobbigt. VI får se i framtiden hur det blir, jag orkar inte engagera mig för jag får bara skit när jag ber Pelle göra något annat än arbeta i företaget.

När jag hämtat pojkarna så åkte vi hem till Jannike o hennes grabbar för lite fika o bus. Vart där ett par timmar innan hungern började göra sig påmind.
Alltid ett nöje o snacka lite goja med Jannike! Pelle han stannade hemma o jobbade. Har inte sett mkt av honom idag, speciellt inte barnen. Men ibland blir det så.

Imorgon har jag inga större planer men på Onsdag ska jag jobba hos C. Ska bli kul o känna att jag bidrar lite till kassan iaf! Dock skulle jag ha varit till mormor då så kanske får fara dit imorgon? Tja vi får se...

Inga kommentarer: