fredag, oktober 08, 2010

Det är fredag och vi tar det bara lugnt idag. Jag o grabbarna har städat och bakat en morotskaka, inte alls så god morotskaka som jag hade hoppats på men iaf. Nästa gång testar jag ett annat recept! Funderar på o gå ut nu med grabbarna men jag är så osugen på o greja med stenar o skit ute... Men antar att jag borde få ut killarna i friska luften en sväng iaf.

Vi har beslutat oss för att åka till Stenungsund redan idag. Få lite miljöombyte. Bada lite bubbelbad ikväll när barnen sover och bara mysa! Sen kan vi ta det lugnt imorgon bitti ist för o stressa iväg.
Sen verkar det blir picknick med tjejorna i sts imorgon på dagen. Sen så kommer mamma o Lasse hem imorgon kväll så då blir det mys med dem. På söndag blir det också till o umgås med mamma o Lasse innan vi far hem. Så helgen blev fullspäckad den här gången också...

Dax o ta tag i lite packning o så kanske?

Inga kommentarer: