tisdag, februari 17, 2009

tisdag fortsättning

Sedär, fick tvättat 6 maskiner i slutändan, så har en kudde o vit maskin kvar... Hade ett nerspytt lakan som bara vägrade bli rent, det blev tvättat 3 gånger idag... sista vändan fick det åka själv, jag gav upp! Men det blidde rent till slut. javisst intressant info som hamnar här ikväll :D
Jamie sov ju 3h idag på dan så han vart hel omöjlig o lägga ikväll, jag började vid 19.20 och jag tror inte han sov förrän 21.30... Kanske hade gått snabbare om jag hade kunant sitta där uppe hela tiden, emn var ju tvungen o rusa till tvättstugan ett par gånger o varje gång jag kom tillbaka så lekte han... Men var inte bara då jag gick som han var uppe o lekte... hopplösa busfrö!

Sen ikväll har jag äntligen fått fixat det så biljetterna till Belgien är bokade! har krånglat en hel del för mig men nu så är det bokat! Hittade dessutom direktflyg båda vägarna som inte landad sent på kvällen eller gick i ottan! Så Sandra nu finns det ingen återvändo, i mars kommer jag o Alex! Jag längtar massvis! Så nu måste vi bara få fixat pass till Alex, får åka till Uddevalla nästa vecka o fixa det, tog bara nån vecka när vi skaffade till Jamie så bör inte va nåt problem.

Här händer inte så mycket annars, ska till BVC imorn och förhoppninsvis kan Alex få sitt vaccin då. Ska bli intressant o se om han gått upp nåt alls de senaste... Borde han ju ha gjort iaf, men med tanke på hur jag rasat så aknske även han gjrot det.

Jag har hittat en ny njutning också, valios youghurtar som går under namnen sommarlycka! Jag är frälst, alla smakerna är fantstiska! Dem jag gillar mest har dem dessvärr inte på ica här längre. Äpple/kanel, smakar som äpplepaj! mums!
Nej nu är det dax att krypa till kojs, hoppas på o få sova lite bättre inatt, gärna med lampan släckt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att höra att ni mår bättre ;)