fredag, februari 13, 2009

Fredagen den 13:e, otursdag?

Kontrakt på huset är skrivet så nu är det faktiskt vårt!
Helt osant! ja helt sjukt. Men känns bra. Både pappa o Carl verkade tycka att vi gör ett bra köp o det tror ju såklart vi också. Jag tror att om vi skulle vilja sälja senare så får vi igen pengarna då vi köper i exakt rätt läget :) Men jag känner mig ändå förvånandsvärt känslokall inför det hela, men det kanske är eftersom det känns så himla bra :)
Sen ikväll kom det en familj från munkedal o köpte vår diskmaskin, så nu är den borta!
Vem har sagt att fredagen den 13e är en otursdag?
Det enda oturliga som hänt idag är att jag har haft extremt ont i huvudet och att Pelle precis lyckades övertala mig till att offra min sovmorgon imorgon så han får en... jag vet inte hur det gick till :D Jag är väl för snäll antar jag... Men får sova lite på söndag iaf. Och jag slapp ta hand om tvätten ikväll, Himla skönt!
Jag sov imorse till strax innan tio, fick 3 hela timmars sömn då jag sov djupare än jag kan minnas att jag gjort på länge, underbart! Hoppas nu Alex sover lite bättre inatt för mamma behöver sin sömn!!!
Nu är klockan 22.45 o jag är helt slut då dagen varit packad av information osv så nu blir det till o sova! natti natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till husägarna!
Ha en bra alla hjärtans dag!
Kramar