fredag, februari 06, 2009

Lite paranoid bara

Kan inte låta bli o vara lite orolig för lilla Alex, han sover sig igenom dagarna i princip. Men han äter o han kan andas bra så antar att han mår bäst utav att få sova av sig skiten. Men blir lite paranoid o går o kollar om han andas titt som tätt.
Jag har också blivit sjuk, är väl samma skit på mig. Har så himla ont i halsen, hostar o nyser o känner mig allmänt sunkig :/ Men Jamie är iaf feberfri o pigg vilket är väldigt skönt. Jobbigt bara att behöva aktivera honom när man själv mår dåligt.

Har suttit här i eftermiddag o pillar med ikeas program där man kan bygga kök, sen blir datorn cp o det går inte att spara :( Så får väl börja om igen, men var kul o se att man kan få det fint iaf :)

Bara för att jag skrev att Alex sover hela tiden så ropar han nu på mig...

Inga kommentarer: