torsdag, februari 12, 2009

På bättringsvägen!

Idag mår jag faktiskt bättre, men har väl troligen förstört det hela genom o städa typ hela huset. det enda jag inte gjort är o damsuga övervåningen för det har faktiskt Pelle gjort. Skönt med ett beboligt hem igen! Hallen var alldeles full av salt från utsidan och köket helt klibbigt, men nu kan man gå på golvet utan o fastna!
Alex mår också bättre, han har sovit bra inatt förutom att han ätit typ 6 gånger, antar han äter ikapp sig för perioden han varit sjuk. Skönt det också förutom att mina bröst känns som tomma plastpåsar...

Tror jag lyckades fixa så vi får sällskap till Ikea i helgen, blir dock på söndag :) Tycker jag ska bli jätteroligt om mamma o Lasse ville följa med! Jag saknar min familj! Och pappa får jag träffa imorgon för att inspektera huset.

Om inte febern kommer tillbaka så hoppas jag kunna övertala Pelle att åka till Torp på lördag. Alla mina toppar har antingen fläckar som inte går bort, är för stora eller har småhål i sig. Skulle gärna förnya min garderob, o det skulle Pelle också behöva. Men vi får se, kanske man skulle vänta en stund till tills jag gått enr ytterligare 5kg! Men vem vet, det kan ju ta ett tag o jag vill inte gå runt o se knasig ut tills dess :D

Nä nu blir det nog lite lunch, borde äta lite fastän jag har noll matlust.
Katjhing ;)

Inga kommentarer: