onsdag, februari 18, 2009

Onsdag - en produktiv dag

Idag hann vi få mkt gjort på förmiddagen. Började med ett besök på bvc kl 10, o idag fick Alex faktiskt sina sprutor, fick 2 st samtidigt! Min lilla kille! Men han klarade det fint. Dock har han tappat 1½ kurva nu när han varit sjuk så Ann-Marie tyckte vi skulle börja med gröt med en gång så han stod sig lite bättre så jag slapp amma hela tiden! Så imorn ska jag köpa gröt o prova hade jag tänkt :)

Direkt efter BVC åkte vi till banken, skulle egentligen ha varit där samma tid som bvc men sköt upp det en halvtimma. Diskuterade lån o vi fick låna till allt vi ville. Han är så trevlig våran bankman :) Han o pelle ska alltid snacka poker så man får sår i örona ;)
Alex sov sig igenom bankmötet och var en duktig kille!

Sen var det raka vägen upp o hämta jamie på dagis. fröken berättade att på avdelningen brevid är 8 barn hemma i vattkoppor! tur han har haft det alltså!
Efter dagis åkte vi o hämtade vår digitalbox som nu bör vara lagad! Sen sprang jag in o lämnade en sak till mäklaren. Så var en produktiv förmiddag.
Vid ett hade jag även lagat lunch o Jamie sov!

Nu blir det stargate!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va gött då kan ni ju verkligen planera huset som ni vill ha de ;)

Leijona sa...

men vattkoppor har han väl redan haft? man kan väl bara få det en gång? :)