torsdag, februari 28, 2013

Ibland är det okej att bara sitta ner och inte göra nåt, eller hur? Känner att jag verkligen behöver gå och diska men kroppen skriker nej så jag sitter under en filt och huttrar ist för att göra det jag borde. Vet inte om det är sömnbaksmälla eller om jag håller på att bli sjuk igen för jag är trött, frusen och matt i kroppen... Vill helst krypa ner på värmemadrassen och sova några timmar men det står inte på schemat så det får nog vänta till ikväll. Förhoppningsvis blir jag piggare av att komma ut sen, inte för att det hjälpte när jag hämtade Alex... Alex är för övrigt jättenöjd med o se på en av filmerna vi fick av Debbie igår så han har jag knappt sett till sen vi kom hem och Mollie hon sover och tja jag borde ju greja med disken... Men det gör jag inte :)


Inga kommentarer: