torsdag, februari 07, 2013

Check

Städat, tvättat och packat kläder - check! Disk kvarstår och babymaten som ska med men jag orkar inte nu. Maken får ta disken och så snart jag frossat klart godis så får jag ta tag i sista packningen. Jo jag gick faktiskt till affären efter att barnen var i säng för att köpa godis plus lite annat, men gick i huvudsak för jag var så sjukt sötsugen, inte bra! Men oj så gott :) Pelle har hämtat bilen och monterat bilstolar så när sista packningen är klar så är det bara att åka imorgon! Jag ser fram emot det massor men är lite nervös på hur vi ska hitta Ikea efter att ha lämnat bil-nissarna på rätt plats... Vår GPS lever lite sitt eget liv så vi får se om den vill hjälpa mig eller ej, har iaf adressen uppskriven...
Cordoba ska bli jättemysigt, ser fram emot lite tid iväg hela familjen utan städ, disk och andra ansvarsområden! Och staden verkar vara perfekta för oss, nå iaf för mig och Pelle - barnen bryr sig knappast om romerska lämningar osv :)
Nä dags o ta tag i resten... vi ses!



Spenderat dagen så här typ...


Alex bygger hus


Mollie var en tomteprinssea som Alex uttryckte det tills hon spydde ner sig


Moi


Sleepy baby

Inga kommentarer: