tisdag, februari 19, 2013

Doktorn nästa

Okej så min kropp reagerar inte bra i stressfulla situationer, eller tja, jag reagerar inte bra när jag blir orolig. Mollie andas väldigt tungt, anfådd hela tiden, har hjärtklappning, rosslar massor, har hög feber och orkar inget alls så jag började igår bli lite orolig. Idag när hon bara varit vaken för att skrika hysteriskt och haft svårt att varva ner så har jag blivit mer orolig. Pratade med en vän vilket gjorde mig mer orolig och tja när jag gick för att hämta Alex kände jag hur min kropp reagerade som alltid, kallsvett och det började svartna för ögonen. Jag svimmade inte men usch att kroppen ska reagera så när det säkert inte är något alls. Gick iaf förbi ICC och dem trollade fram en tid till doktorn åt Mollie vid två så då kanske doktorn kan lugna mig... Jag vet att hon kunde få feber av vaccinet och det oroar mig inte men det här med andning och hjärtklappningen oroar mig, Mollie är den enda av mina barn som inte har fått hjärtat kollat på utsidan min mage... tja det är väl det som oroar mig. Men troligen är allt en del av vaccinet och doktorn kommer dumförklara mig... Men better to be safe than sorry!


Inga kommentarer: