söndag, februari 10, 2013

A life in paradise

En underbar helg med massvis av underbara bilder och minnen. Dock har jag bara hunnit gå igenom och lägga in dem 450 bilderna jag hade i kameran så ni får vänta lite till... Men imorgon ska jag försöka välja ut några bilder och skriva ihop nåt fint om denna helg.

Nu ligger jag här i sängen och mobilbloggar eftersom jag inte kan sova, det är dumt o sova i bilen... Och någon lång blogg orkar jag inte skriva ihop på telefonen, då får jag sms-tumme ;)

Morgondagen ska jag spendera med att tvätta upp helgens tvätt, sjukt hur fort tvättkorgarna fylls!! Blogga ska jag också och fixa bilder i ps så dagen är fullbokad... Däremellan ska jag ta hand om min ettåring och gå två vändor till skolan och en till scouterna, läsa lite läxor, fixa mat och ta hand om mina två pojkar. Well nothings like a life in paradise huh?! ;))

Bjuder på två bilder som jag laddat upp på fb från helgen. Enjoy.



Inga kommentarer: