måndag, december 14, 2015

Sjukling hemma

Idag är Alex-mannen hemma eftersom han haft feber och inte i örat i helgen, och det är så himla mysigt att ha honom hemma tycker både jag och Mollie. Vi har inte gjort något stort, jag tvättar lakan liksom alla andra dagar då Mollies sova-utan-blöja inte direkt har fortsatt lika bra som det startade... Men så är det, tog nog en månad innan det funkade för Alex så än ger vi inte upp! Jag har försökt väcka henne innan jag går och sover men hon bara fortsätter sova på toaletten och inget händer.. Så vi ger det en stund till och ser vad som händer.

Sen så bakar jag bröd, tänkte vi skulle äta hamburgare idag och vi glömde köpa hamburgerbröd så jag bakar lite. Lagom soft dag, ska strax hämta Jamie och då blir det till o plugga, han har ett projekt som skulle varit inne idag som han har glömt att göra... Wihoo.


Finaste Alex

Inga kommentarer: