måndag, december 28, 2015

Ljusare tider

Idag mår vi bättre, inte stackars pappa men han fick flyga hem snällt ändå :( Alex och Mollie är piggare men i skrivande stund så sover bägge i sina sängar så inte helt okej ännu. Jag och Pelle är feberfria men hostar fortfarande tyvärr. Men idag har vi orkat städa ur huset som sett ut som fan sen julafton, nya fräscha lakan, skurade toaletter och dammfriagolv! Jag har också orkat gå en långpromenad med Lucy i solen som visade sig för fösta gången på länge, så det verkar vara ljusare tider på gång!

Imorgon ska jag träffa en hjärtläkare för första gången på ett tag, jag känner på mig att det kommer bli en MRI för att avgöra hur illa det är... Oavsett ska det bli spännande att se vad han/hon har att säga. Håll tummarna för att allt ser bra ut!

Älskade vovve

Den friska killen som spelar med pappa

Inga kommentarer: