fredag, december 04, 2015

Mollie

Jag vill egentligen inte skryta, eller vem är det jag försöker lura, jag vill självklart skryta annars skulle jag inte skriva detta inlägg. Min dotter är fantastisk!!! Hon är inte fyra år fyllda än men rabblar alfabetet på engelska, räknar på engelska, svenska och spanska och kan alla färger på alla tre språken också. Hon ritar helt fantastiska huvudfotingar och härmar bokstäver hela tiden. Hon är som en svamp och suger i sig nya saker hela tiden. Engelskan bubblar ur henne och snart behöver vi snarare oroa oss för svenskan än engelskan. Det är så roligt att följa henne och framförallt tycker jag att detta bevisar att barn som inte gått på dagis osv sen tidig ålder ändå hänger med! Det är ett sådant driv i den här tjejen att jag är säker på att hon kommer gå långt i livet bara hon bestämmer sig för det!!


Inga kommentarer: