fredag, december 25, 2015

God fortsättning

Julafton försvann som i ett töcken och även fast vi hade det bra så blev det inte som jag hade tänkt. Svt funkade inte och vårt vpn hade gått ut så något Kalle på tv blev det inte, och det knns inte riktigt som jul utan en kopp glögg å Kalle. Men god mat fick vi och fina julklappar! Vi körde tidigare julklappsutdelning än vi brukar och det var bra eftersom barnen faktiskt hann leka med sina klappar. Jag spenderade stora delar av kvällen med att spela Tv-spel med killarna, 5 ny spel blev det i julklapp fördelat mellan dem så vi roade oss kungligt :) Själv fick jag ett fint halsband, en yogmatta och gosiga tofflor, perfekt och direkt från min önskelista! Nu har jag inga ursäkter att inte köra lite avslappnande Yoga här hemma längre, jag känner att kroppen skulle behöva det!

Idag har vi kört en lugn dag, alla sov länge och pappa vaknade med feber. Vi har käkat rester till lunch och pysslat med våra ny grejer. Skönt att slippa att stressa runt till släktingar och annat, våra jular har blivit betydligt mindre stressfulla sen vi började fira dem på hemmaplan, utomlands!


Gårdagens syskonbild


Jamie delade ut klapparna

Morfar fick paket

Mollie fick en Paw patrol dröm 

Lycklig kille fick Fifa Street

Glädjetjut när favorit youtubarens bok danns med bland paketen!

Wohooo Skylanders!

Loving the new Leappad 3!

Dagens risalamalta görare

Spelar Alex nya Rayman, they love it!

Inga kommentarer: