onsdag, december 23, 2015

Dan före dopparedan

Pelle har gjort sin traditionella julklappshandel idag och jag, pappa och Jamie har gjort lite traditionell julmat :) Jag har även barnvaktat lite i morse och fick med mig två pojkar som ville spela PS4... Sen har jag och Alex möblerat om hans rum och med större säng blev det lite annorlunda så den andra sängen fick inte plats så nu delar Jamie tillfälligt rum med Mollie tills pappa åker hem, då får han sitt rum tillbaka.

Igår på hundkursen så började Lucy blöda näsblod igen så vi fick bryta och åka hem tidigare, hon verkar inte lida av det men det stabiliserades aldrig då hon va uppe i varv så därför fick vi åka. Jag undrar om det ger med sig eller om vi kommer behöva återbesöka veterinären... Hade varit mer orolig om det verkat göra ont men nu verkar det inte störa henne alls.

Nu ska jag ge mig på de sista julklapparna och sedan blir det nog någon julfilm på tv, ha det gott!


PS4 spel imorse

Alex nya säng på plats med leksaker i lådorna

Alex rum 

Prinsessan och jag har byggt med duplo idag också

Jamie i "sin" säng i Mollies rum

Mys med morfar i soffan!

Inga kommentarer: