fredag, december 11, 2015

Harmonisk

Denna dag har varit bra och harmonisk även fast lite stress över skrivandet finns så känner jag ändå att med bara 3 texter kvar som är "mina" så är det lugnt. Kommer nog hjälpa Pelle imorgon med det som är kvar då så vi blir klara och kan umgås resten av helgen. Hur som så fick jag skrivit lite i förmiddags och sedan åkte vi med Pelle till sjukhuset för att kolla hans ögon, han trodde han skulle få droppar och inte kunna köra men så var det inte så vi hade inte behövt följa med, men vi fikade lite medan vi väntade och Mollie lekte med leksakerna i lekrummet så var ingen fara. Sen blev det lite stressigt att hämta killarna men med Nadines hjälp som tog emot Alex och väntade med honom så gick det bra. Och sen hemma med hela familjen så har jag struntat i att jobba så mycket, jag har fixat mat osv och försökt spendera lite tid med barnen. Sen blev det bara lite spontat så att jag stoppade hunden i badet, det var hög tid för det och efter den första motviljan så njöt hon av både badet och fönandet av pälsen efteråt :)
Nu har vi stoppat kidsen i sängen och jag ska försöka skriva mina sista texter, och om jag har tid sen ska jag se en film och njuta av att jag är ledig imorgon, iaf har sovmorgon då Pelle tar Jamie till fotbollen eftersom han ska på julfest på kvällen och inte vill ta söndagens match kl 9 av någon anledning ;)


Tjejerna, som ler och långhalm när dem springer på kapp när vi är ute

Nöjd vovve badar

Man blir trött av att bada

Inga kommentarer: