onsdag, december 30, 2015

Hej på er!


När man tror att allt vänt och en ny förkylning tar vid, då är man lagom glad... Stackars Alex som igår för första gången sen jul hade kläder på sig och var ute och lekte är åter igen däckad i feber. Vi andra snorar som aldrig förr och hela vår ledighet tillsammans verkar gå ut på att vara sjuka ist för att faktiskt hitta p något roligt. Dock kommer våra kära vänner idag och trots förkylning så kommer det bli toppen, planerna för nyår var ändå att att ha ett barnanpassat firande här hemma så det är fortfarande genomförbart. Pelle är och hämtar dem på flygplatsen nu!

Igår var jag ju till doktorn och han tyckte det såg bra ut, iaf vad han kunde se på EKG och när han lyssnade. Ultraljudet jag gjorde för en dryg månad sen verkade han inte ha sett, vet inte om det var slarv från hans sida eller de som gjorde ultraljudet. Dock fick jag ny tid om ett år så särskilt oroad kan han ju inte ha varit, men han skulle kolla igenom bilderna från ultraljudet. Känns inte riktigt som att jag fick något riktigt svar pga det men han kan som sagt inte varit så orolig... Men saknar min läkare i Sverige!


Mina datanördar

Ibland spelas det vanliga spel här hemma också

Knäppungen och jag har byggt ett stall med väldigt mkt djur

Inga kommentarer: