söndag, december 13, 2015

Lördag kväll

Pelle är på julfest med jobbet, barnen sover och jag sitter i sängen och ser på tv. Jag har just sett klart en film och saknar mannen min, romantiska filmer har den effekten på mig. 

Idag har jag skrivit klart mina texter och ett par av Pelles, skulle ha korrekturläst också men Pelle hade inte skickat över sina filer innan han gick så det får bli imorgon. 

Vi har Även varit till morrisons och handlat. Har länge letat efter ett leksakskök till Mollie för att ersätta det vi fick sälja iSpanien men vi har inte haft råd med ett likadant men så idag hade dem ett på erbjudande på morrisons så vi slog till. Det är mycket mindre men hon har verkligen saknat att leka med ett kök så detta duger så länge. 

Hade filmmys med älsklingarna idag, vi såg Postman Pat the movie, den var över min förväntan då serien är så jäkla tråkig haha. Det var så himla mysigt att ha en trevlig stund när alla kom överens! När filmen var slut så insåg jag att stackars Alex hade feber så jag hoppas han kryar på sig snart! Vill ju ha en mysig dag imorgon och kanske ta in julgranen, men går nog att göra även om han är sjuk förstås.  Och innan vi kan göra något sådant så ska Jamie och jag på årets sista fotbollsmatch, Go Mayford!



Inga kommentarer: