torsdag, december 03, 2015

Feel a bit iffy

Jag har en enorm oro eller rastlöshet i kroppen i kombination med att jag alltid är trött, vilket resulterar i att jag gäspar hela tiden men inte kan slappna av tillräckligt för att sova. Sover oroligt på nätterna, drömmer konstigt...
Jag har massa saker jag skulle kunna ta tag i men istället så blir jag bara sittande här helt overksam, för hur kul är det att städa hela tiden? Skrivjobbet som vi skulle få väntar vi fortfarande på och eftersom dem vill ha relativt snabb deadline och det är mer att skriva än förra veckan så stressar det mig också.... Jag har julklappar att slå in, tvätt att vika, hund att rasta men ändå så sitter jag bara här...
Jag har dock roat Mollie med vattenfärger och så har jag varit till doktorn för mina händer, vilket inte gav ett skit. Mina nerver i händerna är inte tillräckligt dåliga för att något skall göras och allt annat i händerna ser bra ut så därför låter man det bero... 45 minuters väntan för tråkiga besked är ingen höjdare och har väl inte minskat obehagskänslan i kroppen...

Positivt som händer idag dock är att Alex blir invigd på scouterna! Det har han längtat efter :)


Målaren

Inga kommentarer: