söndag, november 30, 2014

Skulle ha varit publicerat i Fredags 28/11 - aka Black friday

Dagen jag hade planerat idag med bak av lussebullar, tänd brasa och mys med Mollan kastades om intet när Pelle ringde och berättade att han hade glömt sitt pass... Vi fick snällt hämta passet och köra till Gib ist, för som vanligt var han ute i sista stund med deklaration och det var sista dagen igår som den kunde lämnas in... ;) Och när vi ändå var i området så passade jag och Mollie på att åka till Los Barrios köpcentrat som har decathlon, toys r us och en annan leksaksaffär där allt kostar 10 euro. Där hittade jag lite fler julklappar, faktum är att jag känner mig rätt klar till barnen nu. Sen att Jamie och Alex julklappar vart lite dyrare än Mollies spelar inte så stor roll, alla kommer bli nöjda ändå :)

När vi kom hem blev det lunch och promenad med Lucy innan killarna skulle hämtas och stressas till simlektion. Jag hittade både badmössor och simglasögon åt killarna på decathlon så vart väldigt nöjda killar som gick på simlektion :)


Idag hittade jag det här till Mollan, för 20 euro! Har en annan sak till henne också men den är hemma hos Camilla

Till Jamie

Alex julklappar plus att han ska få några små dinosaurier

Tittut, kul i affären

Inga kommentarer: