måndag, november 24, 2014

Byta rum

(Ett inlägg från resten av vår London resa kommer när alla bilder är fixade)

Idag har jag efter konsulterande med resten av familjen möblerat om, Jamie var inte trygg i sitt rum utan började lägga sig hos sina syskon, i vår säng eller på soffan när vi inte märkte det. Och det i kombination med att hans rum är det kallaste rummet gjorde att hans säng åkte in i Mollie och Alex rum och det stora skrivbordet dem ha haft åkte in i Jamies gamla rum. Så nu har vi ett pyssel och spel rum och ett sov och lekrum! Så jag har konkat stor jäkla säng, tungt jäkla åbäk till skrivbord och en miljon andra saker idag, jag har lyckats klämma min fot och slängt massa men slutresultatet blev kanon!

Det tog typ halva dagen att fixa detta så i övrigt har jag mest hunnit med att röja undan morgon-kasoset, fixa lunch och umgås med Mollie och Lucy innan killarna skulle hämtas.
Sen har jag läst ut min bok på eftermiddagen, fixat middag och tagit hand om två tvättställningar tvätt, så känner mig rätt nöjd med dagens insats och sätter mig med gott samvete här i sängen och pillar en stund. Borde redigera lite London bilder så ni kan få fortsatt uppdatering men jag är inte motiverad så tror det blir inslagning av presentkalender ist, hjärndöd syssla men med 1 vecka kvar till första advent och 24x3 paket att slå in så är det väl dax att sätta fart ;)

Hur som helst hade vi det toppenbra i London, underbart med tid för bara Alex! Alla var glada och nöjda hela resan :)



Från morgonens promenad med mina tjejer

Inga kommentarer: